Opgelost door Lemon Power Patch: Nooit bij bestellen - je komt niet meer van ze af!!!

Mevr. Kamp

Ik heb ooit in een zwakke bui een Gratis proefpakket besteld van 7 euro. Je moet het binnen 2 weken terugsturen als je geen abonnement wilt, dat heb ik gedaan. Volgens hen is het nooit aangekomen. Het gaat om een aangebroken proefpakket. Vervolgens zit ik vast aan een abonnement. Ik heb hier meermaals over gebeld en gemaild, ik heb nu al 2 keer gehoord dat ik niet meer hoef te betalen (per mail). Toch blijf ik rekeningen krijgen en nu zelf een incassobureau op mijn dak!

Ik wil dat conform afspraken de betalingsachterstand uit het systeem gehaald wordt.

Lemon Power Patch
    Er is al contact met u opgenomen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Lemon Power Patch
    Mevr. Kamp
    Er is nog geen contact met mij opgenomen...
    Ik heb niets van jullie gehoord.
    Lemon Power Patch
    Er is al contact met u via de e-mail opgenomen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Lemon Power Patch
    Mevr. Kamp
    Ik heb van het incasso bureau een bericht gehad dat ik niet hoef te betalen.

Mevr. Kamp

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?