Klacht Lemon Power Patch: ongevraagd een abonnement

Klachtnummer
# 73682
Gebruiker
Sarahbos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op acht augustus heb ik een proefproject ontvangen, toen ik las dat dit om een abonnement ging heb ik op 10 augustus resterende retour gezonden. Vandaag ontvang ik een ongevraagd nieuw pakket. Meteen gebeld met service desk. Volgens hen zegge hebben ze mijn afmelding pas op 19 augustus ontvangen en zit ik vast aan een abonnement. Alles is terug gestuurd en ontvangen, maar daar hadden ze niks mee te maken zei de dame aan de telefoon. Ik moest maar met de post contact opnemen. Het spul werkt niet eens

De oplossing

Geen abonnement. Geen incassering van mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Goedemiddag,
    We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.
    met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen