Opgelost door Lemon Power Patch: ONGEWENSTE AUTOMATISCHE INCASSO VAN LEMON POWER PATCH

corineldb

Ik heb, en met mij velen, via facebook de Lemon Power pleisters 'gratis' besteld Het enige wat ik moest doen was de verzendkosten betalen van 6, 95.
Ik had nog niet eens de kans gehad om resultaat te merken van de pleisters of er werd via een automatische incasso € 59,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb dat direct weer teruggestort op mijn rekening. Ik heb per email een klacht ingediend en kreeg keurig snel van jullie een antwoord met het onderstaande als sluitstuk.
"" Wij willen u er op attenderen dat wanneer de betaling uitblijft, wij het recht hebben om conform de wet WIK 2012 incassokosten te rekenen met een minimum van € 40,00.""
Ik vind dit geen manier van doen. Als ik ergens een proefmonster van neem dan moet ik toch de vrijheid om wel of niet door te gaan met het produkt. Het produkt kan pas een succes worden als het daadwerkelijk werkt en dat kan je zo snel niet weten. Ik heb niet eens de kans gehad om het proefpakket 'op te maken',.

Ik wil geen betaling doen voor een produkt waarvan ik niet weet of het werkt omdat ik nauwelijks de tijd heb gehad om het te testen. Om deze redenen wil ik het bedrag van 59,95 niet betalen. Verder zegt u dat jullie bij uitzondering de rest van de zendingen wil stopzetten maar helaas kunnen jullie dat niet doen bij deze bestelling van 59,95 want die is al besteld. Ik heb u geen opdracht gegeven om bovenstaande bestelling te doen en die wil ik dus ook niet ontvangen en betalen.

Lemon Power Patch
    Geachte heer/mevrouw van Peer,Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Lemon Power Patch
    corineldb
    Ik heb een reactie gehad van Lemon Power Patch dat ze contact zouden opnemen met mij. Tot nu toe heb ik helaas nog niets vernomen.
    Lemon Power Patch
    Geachte meneer / mevrouw van Peer,
    We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen.
    Met vriendelijke groeten,
    Lemon Power PatchOwer
    corineldb
    Vandaag gebeld door klantenservice van Lemon Power Patch en tot een overeenkomst gekomen. De resterende vellen met pleisters (3) stuur ik naar hun toe: Postbus 2; 4715 ZG Rucphen. Er wordt geen zending meer verstuurd.Nette oplossing.

corineldb

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?