Klacht Lemon Power Patch: ongewenste overeenkomst

nurse

Mijn vriendin heeft een "gratis" proefpakket aangevraagd. Toen viel er ineens een 2de pakket in de bus. Nu heeft ze toch maar gebeld en blijkbaar is ze door de de verzendkosten te betalen en niet binnen 2 weken de helft van het zogezegd "gratis" eerste pakket niet terug te sturen een verbintenis aangegaan en moeten we nog 3 van deze pakketten die overigens niks doen betalen aan 59,95 per pakket. Kan dit? Zijn we nu juridisch gezien verplicht te betalen? Gaat trouwens via automatische incasso..

Stopzetting van alle betalingen en terugstorten van alle gedane betalingen afgezien van de verzendkosten van het eerst "gratis" proefpakket. contract per direct ongedaan maken

Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw Verfaillie,Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen en u een passend oplossing aanbieden.Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Lemon Power Patch
    nurse
    Inmiddels financiële dreigementen ontvangen die zijn getekend door iemand met als naam "Lemon Power Patch". Bieden als oplossing aan dat we "maar" 1x 59,95 hoeven te betalen alsof ze heel gewillig zijn. Alle zendingen zijn aangetekend teruggestuurd en de bedragen door de bank naar onze rekening teruggeboekt. Hiermee eindigt iets wat er nooit is geweest: namelijk een officiële overeenkomst met instemming van beide partijen
    Lemon Power Patch
    Geachte mevrouw Verfaillie, Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen en u een passend oplossing aanbieden. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Lemon Power Patch

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?