Klacht Lemon Power Patch: Onterecht aanmaning Lemon Power Patch via van Hoek en Partners

trudi

Vandaag kreeg ik van incassoservices Van Hoek&partners een aanmaning van € 119 voor een proefpakket van Lemon Power Patch.
De 2 pakketten die ik heb ontvangen, heb ik ongeopend geretourneerd en 2x het bedrag van € 59 gestorneerd.
Telefonisch contact gehad met Lemon Power Patch en de mevrouw verteld over mijn handelwijze én die van hun!!
Ik wil de € 119 wel betalen, maar wil dan wel 2 pakketten van Lemon Power Patch toegestuurd krijgen. Eerder ga ik niet tot betaling over, want ik ben niet in het bezit van hun spullen.

Kwijtschelding van € 119 of 2 pakketten van Lemon Power Patch toegestuurd krijgen.

Lemon Power Patch
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Lemon Power Patch
    trudi
    Ik ben met Lemon Power Patch overeengekomen dat ik € 119 ga betalen zodra ik de 2 pakketten heb ontvangen, tot nu toe nog niets ontvangen. Afspraak dateert van 14 april jl.
    Bovendien heb ik alsnog een aanmaning ontvangen van Van Hoek & Partners bv, incassobureau.

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?