Opgelost door Lemon Power Patch: Onterecht incasso brief van van Hoek en Partners

Chrisje

Ik kreeg gisteren een incasso brien van Van Hoek en Partners dat ik binnen 14 dagen een bedrag van 59,95 moet betalen voor een proefpakket welke ik op 28-7-2014 besteld heb. Ik heb idd de proefpakket online besteld maar ik heb nooit een proefpakket binnen gekregen en na paar weken word er 59,95 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik nog niets heb gekregen. Wat een stelletje oplichters!! Ik heb toen gebeld met lemon power patch en wat ik te horen kreeg is dat ik het bedrag kan terugboeken als ik er niet mee eens bent. Ik heb het toen gelijk laten terugboeken en 9 mnd niets gehoord geen herinnering niets... En ineens op 1-04-2015 krijg ik een brief van de incasso bureau om effe 59,95 over te maken. Denken jullie zo om effe makkelijk 59,95 te innen.. Ik dach het effe niet!!! Ik heb contact opgenomen met LPP en krijg te horen dat ik nooit contact met hun heb opgenomen want het staat niet in hun systeem, echt onzin!!! Ik ga dit verder naar juridisch loket brengen, want dit kan niet!!

Ik wil niet betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb en wil dat dit onzin per direct stopt!!!

Lemon Power Patch
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Lemon Power Patch
    Chrisje
    eerste instantie zouden lemon power patch contact met mij opnemen en dat is niet gebeurd. Ik kreeg nog een herrinering van van hoek & partners met verhoogde incasso kosten heb toen gelijk contact opgenomen met lemon power patch en heb met mevrouw Vissers gesproken en zij gaf aan dat er iets mis is gegaan met de communicatie met Van Hoek & Partners, dus dossiers word bij deze afgesloten en ik hoef niets te betalen.
    ben heel erg blij want ik ga niet voor iets betalen wat ik niet gekregen heb.

Chrisje

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?