Opgelost door Lemon Power Patch: Onterechte aanmaning!

J.

Geachte lezer,
Vorig jaar heb ik via Facebook een proefpakket besteld. Deze is netjes betaald en ook na betaling telkens netjes geleverd.
Echter, mijn laatste bestelling dateert van 25 juli 2014. Daarna nooit meer iets vernomen van Lemon Power Patch en ook niets meer besteld.
Op 1 april 2015 ontvang ik uit het niets een aanmaning van "Hoek & Partners Group B.V.".Hierover heb ik, via mail ,contact opgenomen met desbetreffende B.V. om te vernemen dat ik niet betaald zou hebben voor een bestelling. Echter, Lemon Power Patch levert pas nà bestelling!Inmiddels heb ik vandaag een nieuwe mail mogen ontvangen van Hoek & Partners met de mededeling dat de hoofdsom van €59,95 met € 40,- verhoogd is en nu dus totaal verschuldigd bedrag € 99,95 bedraagt.

Hoe leg je iemand uit dat je niet genegen bent voor iets te betalen wat je niet besteld en dus ook nooit ontvangen hebt?!
Groetend,

Ik eis dat de incasso wordt ingetrokken. Ik wens verder geen contact meer. Daarnaast wens ik uit jullie klantenbestand verwijderd te worden.

Lemon Power Patch
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Lemon Power Patch
    J.
    Zoals het betaamd: "mijn dossier" is terecht gesloten en kan ik de incassobrief als niet gezonden beschouwen!

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?