Opgelost door Lemon Power Patch: Onterechte aanmaning!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105903
Gebruiker
J.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Geachte lezer,
Vorig jaar heb ik via Facebook een proefpakket besteld. Deze is netjes betaald en ook na betaling telkens netjes geleverd.
Echter, mijn laatste bestelling dateert van 25 juli 2014. Daarna nooit meer iets vernomen van Lemon Power Patch en ook niets meer besteld.
Op 1 april 2015 ontvang ik uit het niets een aanmaning van "Hoek & Partners Group B.V.".Hierover heb ik, via mail ,contact opgenomen met desbetreffende B.V. om te vernemen dat ik niet betaald zou hebben voor een bestelling. Echter, Lemon Power Patch levert pas nà bestelling!Inmiddels heb ik vandaag een nieuwe mail mogen ontvangen van Hoek & Partners met de mededeling dat de hoofdsom van €59,95 met € 40,- verhoogd is en nu dus totaal verschuldigd bedrag € 99,95 bedraagt.

Hoe leg je iemand uit dat je niet genegen bent voor iets te betalen wat je niet besteld en dus ook nooit ontvangen hebt?!
Groetend,

Gewenste oplossing

Ik eis dat de incasso wordt ingetrokken. Ik wens verder geen contact meer. Daarnaast wens ik uit jullie klantenbestand verwijderd te worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Lemon Power Patch
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    We gaan vandaag contact met u opnemen in verband met hiernaast staande informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch
  2. Auteur
    J.
    Datum
    Zoals het betaamd: "mijn dossier" is terecht gesloten en kan ik de incassobrief als niet gezonden beschouwen!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen