Opgelost door Lemon Power Patch: Onterechte aanmaning!

J.G.M. Voorend

Wij hebben 3 april 2015 een incassobrief gekregen van Hoek en Partners inzake lemon power patch. In juli 2014 hebben wij een proefpakket ontvangen van hun product dat totaal niet beviel. Wij hebben dit geretourneerd. Vervolgens probeerde lemon patch een bedrag te incasseren omdat we volgens hen een abonnement hadden afgesloten. Uiteraard was dit nooit de bedoeling geweest. We hebben dat bedrag laten storneren met de mededeling erbij dat wij niet gediend waren van dit soort praktijken. Nooit meer iets van gehoord tot we de incasso brief ontvingen in april van dit jaar. Wij hebben gereageerd met de voorbeeldbrief van de consumentenbond. Vandaag kregen we een email bericht dat de schuld is verhoogd met € 40,- buitengerechtelijke incassokosten. Uiteraard willen we niets met deze firma van doen hebben en wij voelen ons dan ook stevig beetgenomen. Wij willen niet betalen voor niet ontvangen producten en vinden het ronduit schandalig dat deze firma op deze wijze te werk kan gaan.

Dat Lemon Power Patch de zaak laat voor wat het is en dat doorgeeft aan van Hoek & Partners om met de zaak te stoppen en dat ze afzien van verdere vorderingen van deze aard.

Lemon Power Patch
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    J.G.M. Voorend
    Ik ga niet akkoord met uw voorstel om het eerste pakketje te betalen `a 59,95 euro. 1. Het product wat u mij verkocht heeft is ondeugdelijk en doet niet wat ik voor zo een prijs kan verwachten. 2. U kunt alles in de kleine letters van uw voorwaarden schrijven, maar u bent niet duidelijk geweest bij de verkoop van uw product. Daar had u moeten aangeven dat ik me bij de bestelling verplichtte tot het kopen van iedere maand een pakket. Ik zal nooit betalen.
    Lemon Power Patch
    Goedemorgen,
    We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch
    J.G.M. Voorend
    Deze klacht op op een gepaste manier afgehandeld.

J.G.M. Voorend

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?