Opgelost door Lemon Power Patch: onterechte brief incasso

Diana64

En ja ook ik heb in mijn ogen een onterechte brief van Van Hoek & Partners Incassoservices B.V. ontvangen
Of ik maar even € 159 direct wil overmaken.
Heb inmiddels telefonisch contact gehad wat tot geen resultaat heeft geleid, vervolgens een mail erachteraan gestuurd met tot nu toe geen reactie.
Ik had me aangemeld voor de proefzending en toen bleek dat het weer een mooie stunt bleek te zijn de zending geretourneerd. Ook de eerste (of eigenlijk 2e) zending meteen geretourneerd en het bedrag gestorneerd. Vervolgens WEER een afschrijving en wederom gestorneerd. Men beweert dat de opzegging niet tijdig is gedaan. Ik heb hier in sept.2014 al een mail heen gestuurd waarop, natuurlijk, geen enkele reactie.
Nu maanden later ineens dit!
Niets ontvangen en toch moeten betalen!. mocht Lemon Power Patch dit niet correct afhandelen zal ik via mijn advocaat mijn recht halen.

Actie bij incassobureau ongedaan maken en mij uit het klantenbestand halen.
heb in mijn hele leven nog nooit dit soort problemen gehad en wens dat dit correct opgelost wordt.

Lemon Power Patch
    Geachte heer/mevrouw van der Beek,
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Diana64
    de aangeboden regeling vindt ik niet reeel
    Lemon Power Patch
    Geachte heer/mevrouw van der Beek, Wij zullen vandaag via de mail contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lemon Power Patch
    Diana64
    Klantenservice Lemon Power Patch heeft mijn klacht naar volle tevredenheid afgehandeld.

Diana64

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?