Klacht Lemon Power Patch: ONTERECHTE INCASSO NA AFHANDELING PROEFPAKKET

mariszle

ook ik hebben het 'gratis proefpakket' vorig jaar aangevraagd via facebook.
na een poosje wachten toen die tijd, heb ik gemaild met lemon power patch waar het proefpakket zo lang bleef.tot op de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen.
na wat heen en weer gemaild te hebben zijn we tot een overeenstemming gekomen wat betreft het proefpakket.
toch kreeg ik in april 2015 een brief van van hoek partners over een incasso van 59,95 euro voor het niet betalen van een lemon power pakket.
ik heb nog nooit tot de dag van vandaag een pakket van jullie ontvangen en wens dat nu ook zeker niet.
dit bedrag ga ik dan ook zeker niet betalen,omdat ik verder ook geen lemon power pakket heb besteld of wil hebben.

ik wil graag dat de incasso wordt ingetrokken en wens verder geen contact meer voor verdere pakketten en dat ik uit jullie klanten bestand wordt verwijdert en geen verdere incasso's meer worden verstuurd.

Lemon Power Patch is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

mariszle
    ik betreur het zeer dat deze klacht niet is afgehandeld door lemon power patch zelfs geen reactie is er geweest.
    dit geeft dan ook wel weer aan hoe betrouwbaar dit "bedrijfje "dan weer is . het interesseert hun allemaal niets blijkbaar.
    jammer

mariszle

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?