Opgelost door Lemon Power Patch: Vervolgzending niet gevraagd, niet ontvangen maar wel afgeboekt

catharina

Heb in september een proefzending gevraagd via een actiepagina voor uitsluitend verzend- en administratiekosten (6,95).
Ontvangen in september en zending niet gebruikt.
Nu zie ik dat ervandaag een vervolgzending van mijn bankrekening is afgeschreven.
De vervolgzending wil ik niet ontvangen en heb ik niet besteld.
In de actievoorwaarden op de achterkant staat wel beschreven dat ik verbonden ben aan drie vervolgzendingen. Ik vind dat misleidend, dat had in de actiepagina duidelijk vermeld moeten staan.

Ik wil de 59,95 die vandaag van mijn bankrekening zijn afgeschreven retour ontvangen en ik wil GEEN vervolgzendingen ontvangen.
Iki wil ook geen aanbiedingen meer ontvangen hierover.

Lemon Power Patch
    Geachte heer/mevrouw Ingeveldt,Wij gaan z.s.m. contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Lemon Power Patch
    catharina
    De vervolgzendingen zijn (bij uitzondering) geannuleerd. Het bedrag dat nu is ingehouden(59,95) komt niet retour maar ik hoef ook geen vervolgzendingen meer te betalen.

catharina

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?