Klacht Lemon Power Patch: Zonder enige toestemming 60,- euro van mijn rekening geïncasseerd

Thijs & Chantal de Graaf

Mijn vrouw zag vorige maand op Facebook een advertentie van de Lemon Power Patch, waarbij je een gratis proefpakket kon bestellen. Bleek niet helemaal gratis, daar er nog 6,95 euro verzendkosten betaald moest worden (op dit moment komen zij dus klaarblijkelijk aan jouw bankgegevens).
Van de week kregen wij opeens een mail dat de tweede zending wordt verstuurd, dit terwijl wij nooit de eerste hebben ontvangen ? Dat hebben wij direct in een mail aangegeven, waarop wij als antwoord kregen dat er niets aan viel te doen aangezien hun het eerste pakket niet binnen 14 dagen retour hebben ontvangen. Nu zitten wij vast aan 3 termijnen van 59,95 die automatisch worden afgeschreven.
De dag erop contact opgenomen met klantenservice, waarbij het gesprek hoog opliep daar zij niet geloofden dat ik de eerste zending nooit had ontvangen. Ik weigerde de tweede zending en al helemaal de incasso's, echter zijn dit volgens hun de 'actievoorwaarden' en werd de verbinding uiteindelijk abrupt verbroken...

Ik wil graag een duidelijke uitleg van het bedrijf, bij voorkeur vanuit leidinggevende posities. De enige zending die ik heb ontvangen (de tweede) stuur ik retour afzender, waarop ik, in mijn ogen logischerwijs, mijn geld terug wil.

Lemon Power Patch
    Geachte meneer
    We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen.Heeft u liever direct contact met een van onze medewerkers dan kunt u ons bereiken op nummer: 085-4000460Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Lemon Power Patch?