Klacht Lempra.nl: NEP, namaak kwaliteit

Esther

De kwaliteit is niet zoals ze op hun website aangeven. Het is nep spul uit China! Je betaald een zeer hoge prijs, voor iets dat namaak is! https://lempra.nl/ Ik had de grijze sandalen bij ze gekocht, die er heel chique uitzien op de website. Maar in het echt blijkt het prutkwaliteit; van PLASTIC in plaats van leer te zijn. Hartstikke nep dus en ze wegen ook niets. Het is duidelijk een namaak product, dat kun je zien aan de verschillen tussen de foto's op de website en het product zelf. Ik ben diep teleurgesteld. Ik heb een mail gestuurd, maar de retourkosten naar China van meer dan €50 moet je zelf betalen. Ze geven alleen maar de helft van het aankoopbedrag terug. WEES GEWAARSCHUWD!!

Het volledige bedrag terugkrijgen. Niet zelf de retourkosten hoeven te betalen.

Lempra.nl
    Wij hebben u twee opties aangeboden. Het product retourneren en dan het volledige aankoopbedrag terug, of u mag het product houden en dan storten wij de helft van het aankoopbedrag terug.

U heeft in de emails duidelijk laten weten dat u voor de optie ging voor de helft van het aankoopbedrag.

Indien u toch het hele aankoopbedrag wilt hebben zal u het product moeten retourneren.

Ook een klacht indienen over Lempra.nl?