Klacht Lenior Optiek: Ik ben zeer bezorgd of ik mijn geld wel terugkrijg.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 370580
Gebruiker
Visus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het montuur dat ik heb besteld is kwijtgeraakt tijdens het versturen naar het bedrijf dat de glazen slijpt. Dit nadat de glazen niet goed geslepen waren en dit opnieuw moest gebeuren. Ik ben nu sinds eind maart in contact met hen en heb nog steeds geen bril. Erger is nog dat terugbetaling van het aankoopbedrag is toegezegd maar dit niet geregeld kan worden omdat de eigenaar/bedrijfsleider op vakantie blijkt te zijn tot 25 juni. Contact met een van de medewerkers heeft nog geen oplossing gebracht. Vorige week is contact gezocht met de boekhouder en deze zou het regelen. Deze bleek daarvoor geen toestemming te hebben, de bedrijfsleider zou dit moeten doen. Deze reageert niet op de berichten van zijn medewerker. Het gaat om een bedrag van 1209,00 euro.

De oplossing

Zorgen dat ik het aankoopbedrag deze week nog op mijn rekening heb staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenior Optiek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Visus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten tot de eigenaar terug is van vakantie en hopen dat het goedkomt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lenior Optiek?