Klacht Lenovo: 3 van de 4 gekochte pc's binnen een maand niet meer bruikbaar

ErwinFeijns

Ik heb 4 computers gekocht, waarvan er 3 met hetzelfde probleem zitten, namelijk dat na booten de melding "De pc kan niet worden hersteld met automatisch herstellen" getoond wordt. Alle getoonde opties resulteren in terugkomen in hetzelfde scherm. Ik heb een groot aantal keer met Lenovo gebeld, onder andere om moederborden te laten vervangen (dat zou het probleem moeten oplossen), maar dat bleken niet de juiste te zijn. Vervolgens hoor ik niets, waarop ik zelf moet gaan bellen. De pc's zijn vrijwel nieuw, maar kunnen niet omgeruild worden, zegt support. Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder en is er nog steeds niets gebeurd, behalve wachten op voorraad. Mijn geduld is op. Ik heb de leverancier (Azerty) gebeld en vervolgens gemaild met het hele verloop van de klachten en de afhandeling. In de hoop dat er nu wel iets gaat gebeuren. Van mij mogen ze allemaal terug en vervangen worden door exemplaren die het wel langer dan een maand volhouden!!

Aangezien ik het vertrouwen in dit type volledig kwijt ben, wil ik graag dat ze alle 4 omgeruild worden voor machines die wel werken en als blijkt dat ook daar problemen mee optreden dat ik vakkundig en klantvriendelijk wordt geholpen in het bereiken van een adequate en afdoende afhandeling van opgetreden problemen.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lenovo?