Klacht Lenovo: Afgebroken scharnier Lenovo Z580

Klachtnummer
# 120820
Gebruiker
MT
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een scharnier dat is afgebroken. Ik neem de laptop zelden mee, maar sluit hem altijd wel aan het eind van de dag. Gisteren opende ik de laptop en toen hoorde ik een gekraak. Tot mijn schrik zag ik dat het rechterscharnier een deel van het toetsenbord omhoog bracht. Ook vielen er enkele kleine stukjes uit het scharnier of de behuizing.

Ik durf de laptop niet meer te sluiten. Nu kan ik de laptop dus niet meer meenemen, wat juist de bedoeling is van een laptop.

Lees dat er meer klachten zijn over de scharnieren.

De oplossing

Gratis vervanging van het scharnier, aangezien er vaker problemen mee schijnen te zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen