Klacht Lenovo: batterij laad niet op

Klachtnummer
# 123250
Gebruiker
M. Hagen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen,

ik heb een laptop van Lenovo welke vanaf het begin (nov 2014) niet correct gewerkt heeft.
ne meerdere telefonische contacten met mogelijke oplossingen is het porobleem nog niet verholpen.
eerst werkte de laptop niet goed en later begon hij met het probleem dat de batterij niet opgeladen werd.
hierop is de laptop terug gestuurd en is er een batterij oplaad unit vervangen. enkele weken later weer de zelfde melding en heb ik een nieuwe batterij toegestuurd gekregen. nu begint het weer en krijg ik de melding van de service desk dat ik hem mag opsturen maar dat me wel 49€ onderzoeks kosten belast worden.
het lijkt mij niet terecht dat mij kosten belast worden voor een laptop waar ik al 9 maanden problemen mee heb en duidelijk niet deugdelijk is.
mijn klantnr is 500417915.
ter verduidelijking ik heb nu 9 maanden een nieuwe laptop waar ik nog geen 4 weken achter elkaar zonder problemen mee heb kunnen werken en ik hoop dat u nu met een kosteloze goede oplossing komt.

De oplossing

Graag zou ik een nieuwe laptop willen aangezien het in mijn beschrijving wel duidelijk is hoelang ik hier al mee bezig ben en dat ik geen vertrouwen meer heb in mijn huidige apparaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen