Klacht Lenovo: Beeldscherm gebarsten na openen van beeldscherm

Des Duivels

Problemen met geholpen worden.
Heb voor zie onderstaande mail al eerder gebeld in september toen gemaild op 10-10 en kreeg 18-10 antwoord terug, en na onderstaande mail, antwoord gekregen op 22-10 dat ze NIETS kunnen betekenen en dat ik wederom +44 333-777-3991 (=Ierland)moet bellen.
➖Bedankt voor uw antwoord.
Ik vond het alleen een beetje kort door de bocht dat als ik iets wil bestellen het allemaal in het Nederlands kan maar als ik een probleem heb moet ik naar Engeland/Ierland bellen dus heb ik gebeld naar jullie klantenservice 020-7003980
Na eindelijk door het keuzemenu gegaan te zijn kreeg ik na 9 min.Eric aan de telefoon en ik was net bezig met mijn verhaal en dat ik vertelde dat ik het +44 nummer moest bellen en toen werd ik weggedrukt, kreeg wel het enquête bandje en heb deze ook netjes beantwoord.
Toen weer gebeld, ik zit nu ik zit nu maandag 21 oktober,21 min 35 sec te wachten totdat ik iemand aan de lijn krijg, maar dat lukte toch, met Jilman/Johan kon het niet goed horen,nu heb ik wel heel mijn mn verhaal verteld, waarop ik aan gaf dat ik ook andere berichten gevonden had (zie mail hieronder:beeldscherm scheurt dwars door midden bij het openen van de laptop binnen een jaar na aanschaf”) en nog meerdere berichten over dit toen kreeg ik te horen dat dit buiten de garantie valt, en kreeg een telefoonnummer “buiten garantie” waar ik het evt.kon laten maken.
Ik vroeg hoe kan het dat het afgedaan wordt dat het eigen schuld is, voor dat er eerst naar gekeken wordt door jullie.
Toen werd het moeilijk denk ik,en WEER WERD IK WEGGEDRUKT‼️
Ik vind dit echt geen behandeling.
Ik hoop dat jullie met een betere oplossing kunnen komen dan dit.
Graag hoor ik van u.

Hoe kan het dat ik meerdere meldingen(wel moeilijk te vinden) vind over de zelfde klacht,en dat Lenovo hier zo mee omgaat❓

Het erkennen EN oplossen van het probleem, dus nieuw beeldscherm.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lenovo?