Klacht Lenovo: Beschadiging onderkant behuizing

# 322048
asnjess

1,5 jaar geleden heb ik een laptop aangeschaft bij de Mediamarkt. Plotseling krijg ik scheuren aan de onderkant van mijn behuizing van mijn laptop (dichtbij de boxen en de input van de oortjes is de behuizing flink aan het scheuren).

Hiervoor heb ik de Lenovo gebeld, aangezien Mediamarkt alleen zei dat dit buiten de garantie valt, dus dat de reparatiekosten ongeveer 100 euro zouden kosten. Dus ik heb mijn verhaal gedaan bij Lenovo. Ik heb ze verteld dat ik 1,5 jaar geleden een laptop bij de Mediamarkt heb aangeschaft. Dat de behuizing (onderkant) van mijn laptop is gescheurd, wat vlakbij mijn box zit van mijn laptop. Ik heb ze ook verteld dat ik nooit mijn laptop heb laten vallen en ik zelfs een hoesje voor mijn laptop gekocht en deze om de laptop heen doe bij het niet gebruiken van de laptop.
Mij werd verteld dat ik naar een ander nummer moest bellen, de afdeling wat buiten de garantie valt. Heb nogmaals mijn verhaal gedaan, alles wat meneer zegt is ja, je kan het opsturen en dan gaan we het onderzoeken etc. maar de kosten lopen wel op tot ongeveer 100 euro.
Ik heb meneer verteld, ik koop een laptop wat deugd niet wat na 1,5 jaar al aan het slijten is. Maar meneer had verder niet zoveel uitspraak op mijn mening. Alles wat hij zei is alleen ja, je kunt er voor kiezen voor een onderzoek en als u het niet wilt repareren kost het u wel 50 euro.

Als consument sta ik hierop echt niet op te wachten om reparatiekosten te betalen. Want ik weet 100% zeker dat mijn laptop niet beschadigd is, want ik ben heel erg zuinig op mijn laptop.

Gratis reparatie, ookal is het buiten de garantie.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?