Opgelost door Lenovo: Cashback actie werkt niet

vikingjan

In december bestelde ik een Lenovo laptop. De cashbackactie hielp mee de beslissing te nemen. Vervolgens heb ik zeker tien keer geprobeerd de actie in gang te zetten. Dat lukte niet. Contact met Lenovo in A'dam en met de webwinkel leverde weinig op. 23-12
Uiteindelijk melde een heer mij dat ik al mijn gegevens moest sturen naar een Duits e-mailadres. Hij verzekerde mij een goede oplossing.
Die is er nog steeds niet en de webwinkel zegt niets voor mij te kunnen doen.
Ik wordt aan het lijntje gehouden. De medewerksters zoeken geen oplossing, maar schuiven mijn klachten weg..

Lenovo moet gewoon doen wat ze beloven met de cashbackactie en de site verbeteren of anderszins toegankelijk te maken.
Gewenst; voucher om de oude laptop op te kunnen sturen.
Het voorgestelde bedrag op mijn rekening krijgen.
een verontschuldiging dat het zo moeilijk ging.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

vikingjan
    De importeur LENOVO heeft naar aanleiding van een gewone papieren brief contact gezocht met mij. De gekozen oplossing kan niet beter; Lenovo betaalt uit en geeft aan dat het vervelend was voor mij om er zoveel werk voor te doen. Op prettige manier opgelost. Het kan dus wel.
    In Groningen zeggen we ook wel; "'t kon minder" en dat betekent dat het goed is.