Klacht Lenovo: Een defect aan een tablet wat niet goed opgelost is.

TJa#80

Ik heb een tablet voor mijn dochter haar verjaardag gekocht. Meer dan 2 weken voor haar verjaardag. Op de haar verjaardag blijkt er een defect te zijn: Zonder iets te doen gaat de sceenlock erop.
Na eerst zelf gekeken te hebben heb ik toch maar Lenovo gebeld. Samen hebben we een aantal oplossingen geprobeerd, maar dat mocht geen soelaas bieden. Het vermoeden was een hardwarematig probleem. Het apparaat ter reparatie aangeboden. Het gevolg is een huilend kind.

Na een 3 weken komt de tablet terug. Blijkt het probleem nog te bestaan, kind weer huilen natuurlijk.
Ik heb daarop wederom Lenovo gebeld. Komt de aap uit de mauw: Er is een software reset uitgevoerd en blijkbaar geen test uit gevoerd of het probleem opgelost is en zo weer teruggestuurd. Intussen raak ik al redelijk gepikeerd.

Het apparaat wordt voor de 2e keer ter reparatie aangeboden... 3 weken later weer ontvangen.. Het moederbord is vervangen maar de tablet is niet goed weer gemonteerd, scherm aan de voorkant zit scheef en de achterkant staat bol. Nu echt wel boos aan het worden. Het ding is nog geen dag gebruikt en voor de 3e keer een huilend kind...

Ik ging maar weer met Lenovo bellen, ik vraag om een oplossing.. Ik word een dag later terug gebeld en de oplosing die geboden wordt is of ik hem weer ter reparatie wil opsturen en krijg de 2 maanden die we intussen bijna verder zijn extra aan garantie. Ik ga hier niet mee akkoord en zal gebeld worden voor een andere oplossing. We zijn nu 3 dagen verder en ik ben nog niet gebeld.

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer teleurgesteld ben in het bedrijf Lenovo. Een groot bedrijf die blijkbaar geen moeite heeft met het keer op keer teleur stellen van een klant, waar eigenlijk mijn dochter het ergste geraakt wordt.

Mijn geld terug of een nieuwe tablet

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?