Klacht Lenovo: Geen garantie van BCC en/of Lenovo ook al valt de reparatie binnen de garantie termijn

mikey

lenovo 700-15 ISK I7 laptop van 899 eur bij bcc gekocht op 19 juni 2017.
In februari 2019 scharnier/schermaansluiting kapot. Ter reparatie aangeboden via BCC. Reactie na 2 weken!! Is je product defect gegaan als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Ook dan zorgen wij dat het voor je wordt opgelost. Echter kan het voorkomen dat de reparatie dan niet binnen de garantievoorwaarden valt en er kosten in rekening worden gebracht.
Bij het onderzoeken van jouw product is gebleken dat deze reparatie(s) niet onder de garantievoorwaarden valt. De kosten voor deze reparatie(s) bedragen: € 209,55.

Er is nooit iets met de laptop gebeurd!!!! Hij wordt in een speciale laptoptas vervoerd. Aangezien ik de laptop dagelijks nodig heb voor mijn studie ben ik schoorvoetend accoord gegaan. Ik kan natuurlijk nooit aantonen dat er niks met de laptop gebeurd is!!!! Dit is de omgekeerde wereld!

BCC en Lenovo heel slechte klanten service / garantie afhandeling!! Ik koop nooit meer een lenovo laptop en al zekler niet meer bij BCC

De garantie alsnog vergoeden!

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lenovo?