Klacht Lenovo: Geen ondersteuning voor her installatie Lenovo Essential H530s

Klachtnummer
# 58389
Gebruiker
mroekalea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het vervangen van een harde schijf is de systeem partitie verdwenen, Lenovo weigert mee te werken aan een goede oplossing en verwijzen me naar Microsoft met een windows activatie probleem waarbij de installatiecode vanuit de lenovo bios word gebruikt. Microsoft verwijst me weer terug naar Lenovo, inmiddels ruim 8 x gebelt een geen oplossing, behalve een lenovo medewerker die bijna door de telefoon staat te schreeuwen omdat ie zijn geduld kwijt is.

De oplossing

Juiste media recovery set en DPK activatie 3.0, probleem met OEM activatie versie 3.0

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen