Klacht Lenovo: Herstelscherm

Klachtnummer
# 135236
Gebruiker
renatehoekstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een laptop van lenovo gekocht, en op een gegeven moment kreeg ikw het herstelscherm.
Dit meerdere keren, hierna heb ik hem terug gebracht en heb een nieuwe gekregen.
En nu heb ik hem nog geen week, en krijg ik weer z'n scherm.
De gevolgen van de klacht zijn, dat ik niet bezig kan voor school, ik al mijn bestanden kwijt ben.

De oplossing

Als gewenste oplossen zou ik graag een nieuwe laptop krijgen die deze foutmelding niet steeds krijgt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen