Klacht Lenovo: langdurige reparaties net na aankoop

Michael

ik heb in augustus een laptop besteld van lenovo die in begin september binnen kwam. Heb de laptop toen een maand gehad waarbij er problemen ontwikkelde. Heb de laptop voor reparatie opgestuurd en ben deze een kleine 2 maanden kwijt geweest. Eindelijk weer terug kwamen er nog verschillende complicaties bij en heb opgebeld dat na lange reparatie het product nog steeds niet werkte en of geld terug of nieuwe kon krijgen, ik had hem nog maar net.. Het enige want hun zeiden is breng hem weer terug naar reparatie. Was ik het niet mee-eens maar heb het wel gedaan want er zat niks anders op. Naar Lenovo voor reparatie gebeld en hun vonden het een lastig probleem en dit zou nu niet langer duren dan tien werkdagen.. drie weken later opgebeld dat ik mijn laptop nog niet had en werd mij verteld dat de reparatie op de negende werkdag zat. hij zou binnen drie dagen thuis zijn. Bijna zoals verwacht klopte dit niet, opgebeld en werd bij verteld dat het min. nog een week duurt. Ik ben er nu klaar mee

geld terug of vervanging van laptop. Ben klaar met het bedrijf voor slechte services (bij doorverbinden ophangen, meerdere keren), Vertellen data's die niet kloppen en zeggen verschillende dingen. Laptop levert te veel problemen op, na amper gebruik alleen maar bij reparaties

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.