Klacht Lenovo: Laptop kwijtgeraakt op reparatiecentrum; gebrek aan nemen van verantwoordelijkheid

Josja

In maart van dit jaar heb ik een Lenovo ThinkPad E550 laptop gekocht via de Lenovo Webshop.
In juni begon deze laptop problemen te vertonen met een via VGA aangesloten extern beeldscherm. Na contact met Lenovo Support in juli, bleek dit een bekend probleem, waarna ik werd verzocht de laptop te laten ophalen om 'm te repareren. Na twee maanden in het reparatiecentrum en verschillende verzoeken van mijn kant om een update te verstrekken, werd mij "omdat het te lang duurde" beloofd mij een vervangende laptop toe te sturen. Toen deze na twee weken niet ontvangen was, heb ik opnieuw contact opgenomen met Lenovo Support. Dit keer werd mij medegedeeld dat ik het aankoopbedrag terug zou krijgen. Na niet ontvangen van dit geld, heb ik nogmaals contact opgenomen, dit keer bleek de laptop echter kwijt te zijn geraakt. Ik heb verschillende berichten naar verschillende afdelingen gestuurd, niemand lijkt echter de verantwoordelijkheid op zich te nemen om dit probleem op te lossen.

Deze laptop is inmiddels langer op het reparatiecentrum geweest dan dat ik er gebruik van heb kunnen maken. Niemand van Lenovo die ik heb gesproken neemt verantwoordelijkheid voor dit probleem. Iedere keer wordt mij een belofte gedaan om terug te bellen, mijn geld terug te storten, mij terug te e-mailen, mij een vervangende laptop toe te sturen, etc. Iedere volgende keer dat ik contact opneem is de medewerker die ik te spreken krijg niet op de hoogte van de eerder gemaakte afspraken.
Ik had mijn laptop twee maanden geleden retour verwacht, de extreem lange reparatietijd is het gevolg van het geklungel van Lenovo, die zich het meest extreem heeft geuit in het kwijtraken van de laptop. Als gevolg van dit handelen heb ik mijn laptop onnodig lang niet kunnen gebruiken. Naast het zo snel mogelijk ontvangen van een werkende laptop ben ik van mening dat voor het onnodig lange wachten op de reparatie een passende vergoeding gegeven zou moeten worden.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lenovo?