Klacht Lenovo: Lenovo al 8 weken weg voor garantiegeval

henk

In mei een nieuwe Lenovo Laptop gekocht. Heeft het nooit lekker gedaan. Traag. In begin werd gezegd dat er een bekend probleem was van Lenovo met Windows 8.
Nadat Panda virusprogramma niets meer deed, computer naar winkel gebracht. harde schijf kapot en onder garantie te vervangen.
na 2 weken Portable terug met oude schijf. Probleem zou verholpen zijn. Bleek niet zo volgens de winkelier die bestanden zou terugzetten. Weer naar reparatieafdeling van Lenovo, die het apparaat terugstuurden dat klant dit zelf maar op moest lossen. Winkelier naar groothandel/importeur. Die zei dat dit echt niet kon. Er zou een nieuwe harde schijf komen die winkelier er in zou zetten.
Na weer 2 weken bleek dat portable toch weer naar Lenovo moest.
Ik heb portable gekocht voor zakelijke doeleinden en leid nu gewoon schade door gang van zaken bij Lenovo. Ik ben benieuwd naar afloop en compensatie.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lenovo?