Klacht Lenovo: Reparatie problemen Lenovo

Klachtnummer
# 406120
Gebruiker
LuchtigeRiet#864
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een probleem met Lenovo Ideapad 330 sinds midden Oktober 2019.
Inmiddels twee maal monteur bij de machine gehad, maar deze werkt nogsteeds niet. Om deze monteur bij de machine te krijgen was ik genoodzaakt een extra garantie (kosten +/- 50 euro) aan te schaffen. Diverse malen met Lenovo gebeld, maar medewerker Andy beweert dat ik weer 5 dagen moet wachten tot er onderdelen uit China komen.
Aangezien ik de machine voor mijn studie nodig heb, levert deze lange down tijd ernstige problemen op. Lenovo beweerd dat zij niets kunnen doen (bijvoorbeeld leenmachine of geld terug). Het is niet mogelijk doorverbonden te worden met leidinggevende, er kan alleen een klacht per mail worden ingediend maar reactie hierop duurt enige weken.
Ben ernstig gehinderd in mijn studie door deze lakse houding van Lenovo.

De oplossing

Een nieuwe machine of aankoopbedrag terug (Inclusief kosten extra garantie).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?