Klacht Lenovo: Schandalig dit

Klachtnummer
# 555456
Gebruiker
Jaimy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het uitvoeren van een bios update die mij werd aanbevolen op de lenovo website doet mijn laptop het niet meer Sinds ik het van een officiele site download ga ik er vanuit dat het allemaal goed is, dus niet
Na te hebben gebeld met hun klanteservice blijkt dat mijn garantie nog geen maand is verlopen en dus kon meneer niks voor mij doen
Ik vind het schandalig dat ik met goed vertrouwen op hun mijn laptop onbruikbaar heb gemaakt.
Nog erger vind ik dat ze je niet willen helpen bij een olplossing

De oplossing

Ik wil gewoon dat dit gerepareed word of dat ze een tegemoetkoming geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen