Klacht Lenovo: service? Lenovo

Klachtnummer
# 254055
Gebruiker
E.P. Muilwijk-Huis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beeldscherm laptop geeft half beeld. Omdat de laptop anderhalf jaar geleden bij Dixons is gekocht ben ik aangewezen op de service van Lenovo. Degene die ik 2 januari aan de lijn had zei meteen dat het een hardwareprobleem was en dat het onder de garantie viel. 3 weken later krijgen we bericht dat het niet onder de garantie valt omdat dit probleem veroorzaakt zou zijn door "onoordeelkundig gebruik"(hun woorden). Wij zouden niet weten wat er gebeurd is; het beeld werd zomaar half. Wij kunnen de laptop gerepareerd "terug krijgen" tegen betaling van €210,27 of niet gerepareerd voor €49,50! Omdat tijdens het gesprek d.d. 2 januari niet over mogelijke kosten is gesproken!; het viel immers onder de garantie, voelen wij ons onbehoorlijk voor het blok gezet. Het is een welles-nietes strijd.
Ook op de website van Lenovo kunnen wij nergens vinden dat je je eigendom, als die niet gerepareerd wordt, voor €49,50 terug kunt "krijgen".

De oplossing

De laptop z.s.m. gerepareerd terug. Als dat niet "tot de mogelijkheid behoort" dan gratis terug zodat ik deze na kan laten kijken door een ander bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen