Klacht Lenovo: Slechte communicatie en slechte reparatieinfo

Ger

All in one computer, 2 maanden geleden gekocht (september 2014) laadt niet meer op. Computer opgestuurd, geen mail ontvangen dat deze was aangekomen (gaat toch om een bedrag van bijna € 1000,00) Na 2 weken mail ontvangen dat dit geen garantie was, geen reden opgegeven. Hierna contact opgenomen met Lenovo bleek dat het wel garantie was. Na 2 weken werd er door Lenovo opdracht gegeven de reparatie uit te voeren. Na 3 weken mail ontvangen dat de computer niet te repareren was en dat ik de aankoopbon met bankrekening moest mailen zodat ik het aankoopbedrag retour kon krijgen. Weer contact opgenomen want ik wil graag de harde schijf terug omdat daar nog informatie op stond. (kon voor het opsturen van de computer dit niet kopiëren omdat de accu leeg was en de computer niet meer oplaadde. Reactie van Lenovo Nederland dat dit niet kon en als ik toch de harddisk terug wilde hebben ik afzag van het retourneren van het aankoopbedrag. (geen optie dus). Slechte medewerking van de helpdesk etc.

Graag wil ik mijn gegevens van de harde schijf en wil een compensatie.tegemoetkoming in de aanschaf van een soort gelijke all in one PC. (Lenovo kan toch een all in one computer aanbieden met korting, tenslotte maar 2 maanden plezier aan de Horizon 27 beleefd en dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn.)

Ook wens ik voor toekomstige klanten een betere informatie van de medewerkers van Lenovo en kortere afhandelingstermijn van de problemen, misschien reparatie in NL ipv Duitsland. Wie kan er tegenwoordige bijna 4 weken zonder computer?

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lenovo?