Klacht Lenovo: Slechte service van Lenovo en onbegrijpelijk hoge kosten voor het repareren van een barst in Lenovo

JWoudshoorn

Ik heb een Lenovo laptop slechts 2 maanden geleden aangeschaft voor gebruik thuis. De laptop wordt niet vervoerd en meegenomen naar werk.Dit is duidelijk vermeld aan de Lenovo service team (Bart en Cedric) toen ik hem opstuurde 14 dagen geleden.

Ik kreeg vorige week een email bericht dat het toestel gerepareerd zou worden. Vervolgens een ander bericht van Van Eupen (Lenovo service partner? Geen idee) dat deze reparatie buiten garantie viel; ik kreeg een prijs offerte van 360 euro voor de reparatie.

1. Het is zeer teleurstellend dat er zo snel een barst in het scherm komt bij voorzichtig gebruik. Ik twijfel dan ook aan de kwaliteit van de laptop.

2. De barst in het scherm volgens Lenovo door 'onoordeelkundig gebruik' tot stand is gekomen begrijp ik niet. Dit komt niet overeen met de zorgvuldigheid die ik in acht heb genomen tijdens het gebruik. Daarnaast vraag ik me af waar dit oordeel op gebaseerd is, dat is niet gespecificeerd

3. De offerte van 360 euro voor de reparatie is bijna de HELFT van de aanschafwaarde van het toestel! Daarnaast ben ik verbaasd over de gang van zaken. Zo worden er verschillende zaken door verschillende medewerkers bij Lenovo gecommuniceerd. Ondanks GEEN antwoorden van Lenovo heb ik toch de offerte aanvaard.

4. Ik ben nu al de laptop 2 weken kwijt aan Lenovo en nog steeds geen bericht wanneer de reparatie klaar zal zijn, zeer onbehulpzaam. Wanneer krijg ik mijn gerepareerde laptop terug??

Gerepareerde laptop terugkrijgen binnen 5 werkdagen. Het is een barst in het scherm; dat moet makkelijk te repareren zijn, zeker voor 360 euro (180 euro scherm, 120 euro arbeid + 21% BTW

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?