Klacht Lenovo: Teleurgesteld in Lenovo

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 262543
Gebruiker
osje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2017 een ideapad isk700-i7 gekocht. Dag 1:Touchpad deed het niet.
Lenovo opgebeld: updates probleem opgelost. Paar dagen later: traag , geforce werd niet meer herkend. Gereset. Paar dagen later :Lenovo hardware check: crash. Helemaal vastgelopen . Met de helpdesk in de bios. + reset.Probleem verholpen. Toch niet helemaal, loeiende ventilator, laptop gloeiend heet aan een kant. Opgestuurd. Na drie weken terug. Niets aan gedaan.Helpdesk kon ook niet terugzien wat er gerepareerd zou zijn.Werd nu aan 2 kanten heet en loeide nog net zo hard. Weer opgestuurd, na aantal weken bericht: Niet te repareren, toestel wordt omgeruild. Inmiddels zijn we eind mei en wat schertst mijn verbazing, vanochtend kreeg ik in een kapotte doos,met veel tape dichtgeplakt mijn kapotte laptop weer terug??!!!!. Wacht nu op de verzendorder om hem terug te sturen. Het moge duidelijk zijn dat ik uitermate teleurgesteld ben in het probleemoplossend vermogen van Lenovo. Voor mijn 900 euries na een half jaar nog geen laptop. Gelukkig kon ik er een lenen van mijn werk. Want ook daarin schiet Lenovo tekort. Geen leen laptop. Wordt vervolgd.......

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
osje
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is creditnota. Binnen 3 dagen zou het geld op mijn rekening staan Inmiddels 10 dagen geleden maar niets meer vernomen. heb gebeld en gemaild maar het "hangt" nog ergens in het hoofdkantoor.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lenovo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen