Opgelost door Lenovo: Terugbetalen aankoopbedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 256333
Gebruiker
JJ66
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop (moederbord) is binnen 1 jaar stuk. 22 november 2016 via dealer naar Lenovo gestuurd. Inmiddels blijkt dat de laptop kwijtgeraakt is bij Lenovo en is al maanden beloofd dat het aankoopbedrag zou worden teruggestort. Ondanks heel veel contacten tussen dealer en Lenovo en heel veel toezeggingen dat het nu toch echt overgemaakt zou worden is het helaas nog steeds niet gelukt.
Helaas ben ik afhankelijk van de terugbetaling voordat ik een nieuwe kan kopen en is het dus erg vervelend om al 4 maanden zonder te zitten.
Graag mijn geld terug.

De oplossing

Terugstorten van het aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JJ66
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk is het geld teruggestort en kan het boek gesloten worden (en een nieuwe laptop gekocht worden).
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lenovo?