Klacht Lenovo: UBERSLECHTE KLANTENSERVICE

Gefrustreerd

Beste Lenovo,

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klantenservice anders in te richten zodat de klant niet meer van het kastje naar de muur gestuurd wordt?

Ik heb een aantal verbeterpunten:
1) Goed opgeleid personeel. De dame van de retouren verwees mij voor mijn vraag door naar de technische dienst. Eenmaal contact met de TD, bleek dat ik Sales moest hebben. Ja, die waren dus alleen goed voor de restitutieaanvraag, maar niet voor de verdere afhandeling van mijn vraag, kon ik weer bellen met de TD. De afdelingen weten van elkaar niet wie wat doet en WIE IS DE DUPE? Juist de klant!

2) Empathie en compassie. Na 3 x met verschillende nummers gebeld te hebben, twee keer 17 minuten in de wacht gestaan te hebben om vervolgens uit het systeem geknikkerd te worden, kreeg ik eindelijk een dame aan de lijn.
"Mag ik uw bestelnummer? "Nee ik wil even klagen, want ik ben gefrustreerd.
"Bent u klaar met schreeuwen? "Zegt ze.
Geweldig, wat een begrip!

3) Adequate technische middelen.
Jullie doorverbindsysteem werkt niet. Ik mag een hele tijd in de wacht staan, om vervolgens te ontdekken dat ik er of uitgeknikkerd wordt, of dat de verbinding slecht is, waardoor ik de medewerker wel hoor, mij hij mij niet.

Daarnaast.... hoe is het mogelijk dat ik in een wachtmenu kom, als het bedrijf gesloten is.
Ik heb 41 minuten in de wacht gestaan, en zou er nu nog in staan, als ik die conclusie zelf niet had getrokken. Op vrijdag zijn ze om 5 PM dicht, maar bel je na vijven, moet je menu-tjes door en sta je oneindig in de wacht met de mededeling dat we wachten op de eerstvolgende verkoper.

Heel frustrerend allemaal.

En last but not least

4) Zorg voor een website met inhoud.
Ik kan geen telefoonnummers vinden. Ik moet eerst een algemeen nummer bellen om daar achter te komen (eerst natuurlijk weer in de wacht)
Ik kan geen info vinden als ik zoek op "klacht".
Ik kan geen info vinden als ik zoek op "retour"

Het enige wat vlot verloopt is jullie chat service.... snel en vriendelijk, maar ja, voor de meeste dingen moet je toch bellen.

Heel graag zou ik in contact komen met iemand die hier ook echt iets in kan veranderen, want het kan toch niet de bedoeling zijn om je klant zo aan het lijntje te houden.

Wanneer realiseren de grote bedrijven dat ze voor hun megawinsten afhankelijk zijn van hun klanten? En krijgen klanten het respect die ze verdienen?

Een fijne dag gewenst.

Mij benaderd om het probleem te verhelpen.
Mij compenseert voor mijn verloren tijd.

Maar vooral: Eens serieus kijkt naar hoe ze de klant het beste kunnen helpen door hun huidige klantendienst anders in te richten.
Ik wil nooit meer horen, ik kan helaas niks anders voor u betekenen.
Help de klant, wees geinformeerd en als jij het niet kan, verbind me dan door met iemand die het WEL kan.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?