Klacht Lenovo: Wat inferiuere kwaliteit gebruikt LENOVO voor zijn onderdelen in de YOGA-3 pro.

Remciao

conclusie LENOVO: Mainboard dient vervangen te worden.

MOTIVERING LENOVO:
Voor het repareren van je product(YOGA 3 pro) onder garantie gelden een aantal voorwaarden. Heb je het product langer dan 2 jaar geleden gekocht, of is je product defect gegaan als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Ook dan zorgen wij dat het voor je wordt opgelost. Echter kan het voorkomen dat de reparatie dan niet binnen de garantievoorwaarden valt en er kosten in rekening worden gebracht.
Bij het onderzoeken van jouw product is gebleken dat deze reparatie(s) niet onder de garantievoorwaarden valt. De kosten voor deze reparatie(s) bedragen: € 269,73.

gratis reparatie, binnen de garantietermijn dat je mag verwachten dat een product het naar behoren zou moeten doen. (de Yoga 3 pro is gekocht op 15 mei 2015)
ik heb nog niets eens gehoord waarom het mainboard deffect is gegaan.

volgens mij heb ik als consument meer rechten dan waar een bedrijf zou willen en moeten voldoen. dit is geen klantenservice en ga ik een volgende keer wel een ander merk kopen.

Wij vinden dat Lenovo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?