Opgelost door Leonidas: Koop alleen in de winkel, NIET ONLINE!

content Opgelost
P.J.1960

Betreft Bestelnummer 3203700_04594-283638857 gisteren geplaatst en vooruit betaald.
Op de site stond vermeldt verzending per POSTnl, maar op de bevestiging stond geen verzendwijze of dat na de bestelling was ingepakt een track en trace nummer volgen zou.
Dit vond ik vreemd en telefonisch contact opgenomen, een aardige mevrouw aan de lijn maar gaf mij een vaag antwoord. Toch nog even een email er tegen aan: Het antwoordt: wij werken met een special postbedrijf. Als het niet binnen 2 dagen geleverd is neem dan contact op. Getekend: H.O.
HANDELSONDERNEMING MIN B.V., Westelijke Havendijk 17b, 4703 RA Roosendaal
Nou met dit antwoord kan ik ook niets, 2 dagen wachten op een pakket. Ik weet helemaal niets! Moet het uit verweggiestan komen?
Postbus 54, 4700 AB, Roosendaal
Vandaag maar weer contact opgenomen maar ................... geen antwoord/geen pakket.

De order annuleren en omgaand mijn geld terug.
Als u morgen voor 12:00 het pakket niet ontvangen hebt, ben ik absoluut bereid om dit terug te betalen. U kunt dan het pakket weigeren en zal retour komen. Excuus voor dit ongemak, Sophie

Wij vinden dat Leonidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leonidas?