Klacht Lepper: achterveer zadel breekt af

R. Mollee

Op een druk kruispunt knapte de linker achterveer/schokbreker van mijn 12 jaar oude doch goed onderhouden Lepper Primus 215 Herenzadel. Door de klap raakte ik uit evenwicht en kwam met kind ten val op een druk kruispunt in Haarlem. Levensgevaarlijk. Dit was de vierde keer dat een veer van dit zadel brak. (De eerste drie keer waren het de neusveren) Die moest ik dus tot drie maal toe op eigen kosten vanwege einde garantie vervangen à € 26,50) Kennelijk is het gebruikte verenstaal van dit het gebruikte verenstaal ondeugdelijk. Mijn fietsvakhandel bevestigt mijn verhaal en adviseert al langere tijd om die reden geen Lepperzadel meer te kopen.
Ik heb uitgebreid contact via de mail gehad met dit bedrijf [naam verwijderd door moderator]. Hij ontkent dat er problemen met de veren zijn en zegt de garantietermijn bekort te hebben tot twee jaar om zo gevrijwaard te blijven van claims. Het bedrijf komt mij 0% tegemoet en toont 0 begrip..

Ik wil inmiddels het geld voor de aanschaf van dit zadel (€ 115,-) terug omdat het bedrijf weigert zelf ook maar twee nieuwe achterveren à € 14,95 op te sturen.

Wij vinden dat Lepper hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!