Klacht Lesara.nl: Betaald en artikel tot op heden niet ontvangen

# 190113
anita

Ruim een week geleden heb ik twee artikelen besteld bij lesara echter heb ik tot op heden niets mogen ontvangen of vernemen wanneer het geleverd gaat worden. Ik vind dit heel vreemd zeker gezien alle negatieve reacties die ik lees op deze site en op fb. Ik hoop dat ze snel reageren want ik laat het er niet bij zitten...

Dat mijn artikelen binnen nu en enkele dagen geleverd worden en anders per direct geld terug. Zo niet ga ik er echt wel verder mee...het is geen groot bedrag maar wil toch zsm een oplossing

Lesara.nl
    Beste mevrouw Knops,

In uw bericht geeft u aan dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft.

Na inzien van uw bestelling zie ik dat het inmiddels wel bezorgd is. Dit kunt u via https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving/track-trace?tt=JVGL05996996100002154493 zien.

Let wel op, dat de levertijd van uw bestelling 10-15 werkdagen was. In dit geval hebben we dus sneller geleverd, maar het had 15 werkdagen kunnen duren. Deze levertijd staat tijdens de bestelling meerdere malen aangegeven.

Rosanna

Ook een klacht indienen over Lesara.nl?