Klacht Lesara.nl: Geen geld terug gekregen na retourzending.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364910
Gebruiker
BozeKlant#1000
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een jas bestellen bij dit bedrijf leidde tot complete stilte. Na 2 weken wachten met geen reactie op mijn pogingen tot contact annuleerde ik de bestelling en zocht hulp bij PayPal (de betaalmiddel) om het geld terug te krijgen toen de annulering ook geen reactie kreeg.

3 weken na bestelling en 1 week na annulering werd de jas toch verzonden. Weigering aan de duur werd beantwoord met een jas die door de brievenbus gepropt werd.

Retourzending gelijk gedaan en contact gezocht voor terugbetaling.
Vervolgens werd net alsof gedaan alsof ze van niets of wisten en ik moest maar een officiële verklaring schrijven van retourzending (bijlage toegevoegd).
Daarna geen reactie meer gehad en we zijn nu zeker 2 maanden verder.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug geven.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    BozeKlant#1000
    Datum
    Ik verwacht geen reactie, want dat is mijn algemene ervaring met hun geweest.
    Maar ja, zal ze niet de plezier geven dat dt gesloten word.
  2. Auteur
    BozeKlant#1000
    Datum
    Blijf gewoon open dit.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lesara.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen