Klacht Lesara.nl: Geen levering na bestellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357168
Gebruiker
Bossie82
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 maart bestelling gedaan en betaald, zou voor 11 maart geleverd worden.
Tot op heden niks ontvangen.
Via mail, twitter word geen antwoord gegeven op mijn vraag waar de bestelling blijft en of er uberhaupt nog word geleverd.
Wil toch graag weten hoe en wat.

De oplossing

Contact opnemen met mij binnen week en duidelijkheid geven over mijn lopende bestelling.

1 reactie

  1. Auteur
    Bossie82
    Datum
    Wacht nog altijd op een reactie van Lesara

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bossie82
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nul respons gehad, niet hier,niet via mail ,niet via twitter...helemaal niks. Wacht sinds 2 maart op een reactie.... Niet blij dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lesara.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen