Klacht Lesara.nl: Geld en artikelen kwijt

Lientje

Bestelling 800967183

Meerdere berichten naar lesara gestuurd helaas steeds automatische berichten terug gekregen

Op 18-2 -2019 heb ik een bestelling bij lesara geplaatst ordernummer 800967183
Van een bedrag van 73,46
Tot 26 -02 -2019 heb ik niets van Lesara gehoord wanneer het geleverd zou worden of een andere reactie ik heb hierover een bericht gestuurd hierop werd niet geantwoord
Toen ben ik gaan googlen en zag de vele klachten
Ik heb op 27 -02-2019 een bericht gestuurd dat ik de bestelling wilde annuleren dit heb ik ook aangegeven op de website
Ook hierop weer geen reactie
Op 1 -03 -2019 een standaard bericht ontvangen met het track en tracé nummer van mijn pakket weer geen enkele reactie op mijn mail van annuleren
Op 1-03-2019 direct een bericht gestuurd dat ik niet begreep waarom het verzonden is als de bestelling al een aantal dagen is geannuleerd
Op 2-03-2019 het pakket aangeboden gekregen door dhl het pakket heb ik natuurlijk geweigerd omdat mijn bestelling netjes geannuleerd was
Na meerdere keren gemaild te hebben nog steeds geen betaling terug gekregen

Op 21-4-2019 een bericht ontvangen dat ze mijn retour zending hebben ontvangen en mijn geld zouden terug storten

Op 26 -4 -2019 bericht ontvangen dat ik mijn geld niet terug krijg en de artikelen maar moet verkopen

Helaas is dit natuurlijk ook niet mogelijk want ik heb de artikelen niet die hebben hun zelf

Ik ben zowel mijn geld kwijt als de artikelen

Ik zou mijn geld graag terug willen

Ook een klacht indienen over Lesara.nl?