Klacht Lesara.nl: Product lijkt totaal niet op foto website

senne

Ik heb gisteren mij kersttrui ontvangen. Net op tijd voor mijn kerstborrel. Alleen was ik erg teleur gesteld toen ik de trui aantrok.

De afbeelding liep niet zo als op de foto maar nog het ergste was dat de opening voor de hals zo groot was dat deze bijna van mijn schouders afviel.

Ik heb als oplossing aangeboden gekregen om het product retour te sturen. Ik wil gewoon de trui zoals op de afbeelding aangegeven en snel graag. Dat ik hem met de kerst kan aantrekken.

Beste Senne,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het door u ontvangen product.

De foto's die u naar ons heeft gestuurd tonen hetzelfde product als welke getoond wordt op de website.

De paspop draagt een Medium en ook daarbij is te zien dat de opening voor de hals iets ruimer is zodat de trui ook goed over een ander kleding stuk heen te dragen is.

Omdat u een grotere maat (XXL) heeft besteld worden alle maten in verhouding aangepast. Het is vervelend dat hierdoor de trui voor u te breed is.

We bieden daarom aan dat u de trui kunt terugsturen naar ons zodat u uw aankoopbedrag teruggestort kunt krijgen op uw rekening.

We hopen dat u nog een andere trui kunt met een betere pasvorm.

senne
    Dank u wel voor de reactie. Ik begrijp dat bij een grotere maat alles groter wordt. Alleen is dit niet in proporties gedaan. Ik ken niemand met een nek van 40cm. Ik heb ook zoals u op de foto ziet een overhemd er onder zoals uw paspop ook heeft.

Ook de print is anders dan u weer geeft op de site. Ik zal het product zeker retour sturen. Op de site zag het erg zo mooi uit dus daarom dat ik erg teleurgesteld ben.
    Lesara.nl
    Zoals eerder aangegeven vinden we het vervelend dat u niet tevreden bent over het product.

De enige optie die we hier voor hebben is dat u het artikel terugstuurt zodat wij u hiervoor kunnen vergoeden.
    senne
    Producten zijn retour gestuurd maar heb het bedrag nog niet retour ontvangen?
    Lesara.nl
    Een retourzending aan Lesara duurt op dit moment 10 tot 13 werkdagen. Dit omdat deze naar een warenhuis in het buitenland wordt verzonden. Zodra wij uw retourzending ontvangen hebben wordt u hierover geïnformeerd per email.

Indien de zending langer dan 13 werkdagen terug is gestuurd stuurt u dan uw verzendbewijs naar service@lesara.nl, wij zullen dit dan voor u onderzoeken.
    senne
    Ik heb nog steeds niet mijn geld terug ontvangen voor de trui en het overhemd wat ik volgende de instructies heb terug gestuurd met DHL. Heel erg jammer dit.

Eerst een product leveren wat niet aan de verwachtingen voldoet en dan zijn de retour spullen kwijt.

senne

Ook een klacht indienen over Lesara.nl?