Klacht Let's Fix Witgoed: Reparatie (nog binnen garantiejaar) is niet naar behoren uitgevoerd, ondanks zeer hoge kosten.

Junja

De vaatwasser van mijn hoogbejaarde moeder wordt door Lets Fix Witgoed “gefixed”, omdat er slecht één programma het doet en de programmalampjes niet oplichten. Kosten: 350 euro. Maanden later ben ik mantelzorger van mijn moeder en wil ik de vaatwasser aanzetten. tot mijn verbazing zie ik dat de meeste programma’s en de lampjes het weer (nog steeds?) niet doen. De uiterst onvriendelijke “Lets Fix dame” die ik aan de telefoon heb, laat mij weten dat er opnieuw kosten aan een volgende reparatie zullen worden berekend, ondanks het feit dat het om hetzelfde euvel (en dat gelooft zij niet) gaat en binnen het garantiejaar valt (zoals destijds verzekerd door de monteur).

Vaatwasser naar behoren kosteloos repareren

Wij vinden dat Let's Fix Witgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Let's Fix Witgoed?