Opgelost door Levix Computershop: Ik verwacht normale garantie en een correcte afhandeling

M.P. Schipper

Heb 27 mei 2017 een Asus Sica Gaming Mouse gekocht (voor 49,99). Na een tijd merkte ik dat het scrollen steeds slechter ging. Als je een bepaalde kant op scrollt, gaat het scherm waarin je scrollt, enkele malen de verkeerde kant op. Nog een tijd mee aangemodderd, maar uiteindelijk op 4 oktober 2017 naar de winkel gebracht (binnen een half jaar in ieder geval). Ik kreeg een reparatiebon mee. Nu op 16 oktober bel ik met de winkel om te vragen wat de status is. Men komt met een vaag verhaal dat Asus geen garantie geeft en dat ik de 'dagwaarde' kan terugkrijgen (35 euro). Ik heb gezegd (op niet zo vriendelijk toon) dat dat niet normaal is, dat ik de muis bij hun heb gekocht en niet bij Asus en dat ik normale garantie verwacht. Daarover moest nog gepraat worden met de manager die morgen weer beschikbaar was.

Volledig aankoop terug.

Wij vinden dat Levix Computershop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.P. Schipper
    Het is toch netjes opgelost

M.P. Schipper
Nieuwe wel werkende muis gekregen.

Ook een klacht indienen over Levix Computershop?