Opgelost door Levix Computershop: Ik verwacht normale garantie en een correcte afhandeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 277056
Gebruiker
M.P. Schipper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 27 mei 2017 een Asus Sica Gaming Mouse gekocht (voor 49,99). Na een tijd merkte ik dat het scrollen steeds slechter ging. Als je een bepaalde kant op scrollt, gaat het scherm waarin je scrollt, enkele malen de verkeerde kant op. Nog een tijd mee aangemodderd, maar uiteindelijk op 4 oktober 2017 naar de winkel gebracht (binnen een half jaar in ieder geval). Ik kreeg een reparatiebon mee. Nu op 16 oktober bel ik met de winkel om te vragen wat de status is. Men komt met een vaag verhaal dat Asus geen garantie geeft en dat ik de 'dagwaarde' kan terugkrijgen (35 euro). Ik heb gezegd (op niet zo vriendelijk toon) dat dat niet normaal is, dat ik de muis bij hun heb gekocht en niet bij Asus en dat ik normale garantie verwacht. Daarover moest nog gepraat worden met de manager die morgen weer beschikbaar was.

De oplossing

Volledig aankoop terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Levix Computershop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    M.P. Schipper
    Datum
    Het is toch netjes opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.P. Schipper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe wel werkende muis gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Levix Computershop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen