Klacht Lex Roelofs Autofbedrijf: Opgelicht en verkeerde voorstelling van zaken

# 62051
w

Auto zou geen mankementen vertonen, keuring was niet mogelijk en koop werd opgedrongen cq afgedwongen doordat gedreigd werd mij daar in the middle of nowhere achter te laten, ik moest maar zien hoe ik thuis zou komen, en dat terwijl ik slecht ter been was en geen idee had waar ik was. Nadat de betaling was ontvangen werd gezegd dat ik de auto 1 week uit mocht proberen en nadien alsnog inruilen, moest ook opgeven wat ik dan wél wilde en zij zouden dan op zoek gaan voor mij. Uiteindelijk kwam het erop neer dat zij niets mer wilden doen, omruilen noch zoeken. Alle klachten werden afgedaan als onzin en zelfs de brief die ik per mail had gestuurd op aanraden van mijn advocaat, daar werd niet op gereageerd.
Heb bij de Renault dealer de wintercheck laten doen en het resultaat was een waslijst van gebreken, de meeste verborgen gebreken. Om de auto in de winter veilig te kunnen gebruiken moest ik diep in de buidel tasten t.w. ca. € 700,-- - € 800,-- onkosten. Begin mei

Het liefst geld terug aangezien ik dit bedrijf voor geen meter meer vertrouw.
Indien niet anders mogelijk, dan een andere auto die door een onafhankelijke derde gekeurd mag worden en getaxeerd.

Lex Roelofs Autofbedrijf
    Wilma Strobbe heeft ruim 13 maanden geleden een Renault Megane Coupe van 14 jaar oud bij ons gekocht. We zijn overeengekomen deze te leveren zonder garantie, voor een meeneemprijs. Ze heeft van ons de gelegenheid gekregen de auto technisch te laten keuren. Zelfs schriftelijk, door haar voor akkoord ondertekend. De tijdslimiet die wij gesteld hebben aan de mogelijkheid om de auto voor de aankoopprijs in te ruilen heeft ze overschreden. Wij hebben haar nu een aanbod gedaan om de auto (na 13 maanden) terug te kopen voor € 1.400,- Wij vinden het teleurstellend dat we op internet door haar worden afgeschilderd als een bedrijf dat haar heeft opgelicht en dat arme manke vrouwtjes in “the middle of nowhere” dreigt te droppen. Deze weergave van haar is pertinent onjuist.

Ook een klacht indienen over Lex Roelofs Autofbedrijf?