Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lexa: 5 maanden lang geld af blijven schrijven na beëindiging lidmaatschap Lexa
Details
De klacht
Hallo Lexa,Een hele tijd terug heb ik mijn drie maanden abonnement opgezegd en het hele menu gevolgd met betrekking tot opzeggen.
Op de site werd bevestigd dat mijn abonnement opgezegd was.
Nu zie ik 5 maanden later dat er lang elke maand 13 euro van mijn rekening is gehaald.
Ik voel me puur opgelicht en ik lees op internet een hele hoop soortgelijke klachten.
Ik wil onmiddellijk mijn abonnement opzeggen en 63 euro teruggestort krijgen op mijn rekening.
Het is immoreel om als ik bevestigd krijg op deze site dat mijn abonnement stopgezet is om dan toch iedere maand geld af te blijven schrijven.
Rekeningnummer 7782840 tnv PLC Bezemer
Groet,
Peter
De oplossing
Terugbetaling en onmiddellijke stopzegging abonnement en geen verdere kostenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.