Klacht Lexa: 5 maanden lang geld af blijven schrijven na beëindiging lidmaatschap Lexa

Hallo Lexa,

Een hele tijd terug heb ik mijn drie maanden abonnement opgezegd en het hele menu gevolgd met betrekking tot opzeggen.

Op de site werd bevestigd dat mijn abonnement opgezegd was.

Nu zie ik 5 maanden later dat er lang elke maand 13 euro van mijn rekening is gehaald.
Ik voel me puur opgelicht en ik lees op internet een hele hoop soortgelijke klachten.

Ik wil onmiddellijk mijn abonnement opzeggen en 63 euro teruggestort krijgen op mijn rekening.

Het is immoreel om als ik bevestigd krijg op deze site dat mijn abonnement stopgezet is om dan toch iedere maand geld af te blijven schrijven.

Rekeningnummer 7782840 tnv PLC Bezemer

Groet,
Peter

Terugbetaling en onmiddellijke stopzegging abonnement en geen verdere kosten

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Peter
    Uit uw bericht begrijp ik dat er voor u onbekende afschrijvingen plaatsvinden. U geeft aan dat u uw membership in het verleden al stopgezet heeft.
    Helaas is het voor ons niet mogelijk om uw betalingen te traceren omdat de gegevens omtrent uw betaling ontbreken.
    Ik wil u verzoeken om een printscreen van uw betaling te verzenden naar mijn collega´s van het Customer Care Team. Let erop dat ook uw IBAN hierop zichtbaar is. U kunt uw printscreen verzenden naar customercare@lexa.nl.
    Bij de stopzetting van uw membership heeft u een e-mail ontvangen op het bij ons bekende e-mailadres. Ik wil u verzoeken om ook dit bericht door te sturen naar mijn collega´s van het Customer Car Team.
    Indien u in het vervolg contact op wilt nemen met het Customer Care Team kunt u dit doen door naar www.lexa.nl te gaan en vervolgens op "Help/Contact" te klikken. Vervolgens kiest u "Stuur een e-mail". U ontvangt altijd binnen 48 uur reactie op uw bericht.
    Marieke van het Lexa Team
    Peterbezemer
    Beste Marieke,Er is mij destijds geen bevestigingsmail gestuurd. En een paar uur geleden heb ik weer het abonnement opgezegd en weer wordt er geen bevestigingsmail gestuurd., ook al staat er van wel. Dit is destijds ook hoe het ging. Oftewel, het lijkt erop dat zodra een abbo afgezegd wordt, jullie dat niet registreren en gewoon door geld blijven trekken. Ik zal de printscreens opsturen zodat het geld teruggestort kan worden
    Peterbezemer
    Als jullie, of het nou bewust of onbewust is, een systeemfout hebben waardoor opzeggingen niet geregistreerd worden, dan wil ik daar niet vervolgens 70 euro voor kwijt zijn.
    Lexa
    Beste Peter,
    U ontvangt de bevestiging altijd op het bij ons geregistreerde e-mailadres. Helaas kunnen wij met bovenstaande gegevens uw profiel niet traceren en controleren of uw membership inmiddels beëindigd is. Graag wil u verzoeken om contact op te nemen met mijn collega´s via customercare@lexa.nl.
    Marieke van het Lexa Team
    Peterbezemer
    Ik weet zeker dat er op jullie site stond dat het abonnement stopgezet was. Ik vermoed dat het een slinkse techniek is van jullie om dan geen bevestigingsmail te sturen zodat het geld door blijft lopen, aangezien ik meer van dit soort klachten gezien hebben. Jullie hebben gewonnen en ik wil jullie feliciteren dat jullie 100 euro afgepakt hebben van iemand die zeer weinig te besteden heeft. Chapeau.

Peterbezemer

Ook een klacht indienen over Lexa?