Klacht Lexa: aanmedling sms dienst

Teletubbie

Hallo, lexa
ik ben zojuist aangemeld voor uw lexa sms dienst,
maar dat wil ik niet zet dit zo snel mogelijk stop.
Bvd D.B.

Dat de dienst word stop gezet

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

Lexa
    Beste Teletubbie,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft aangemeld te zijn voor de Lexa sms dienst en dit graag stop wilt zetten.Graag breng ik u op de hoogte van het feit dat Lexa niet beschikt over een sms dienst. Het is wel mogelijk om via uw mobiele telefoon naar de Lexa website te gaan of de Lexa app te downloaden op uw mobiel en vervolgens notificaties te ontvangen. Echter zult u deze notificaties nooit per sms ontvangen, maar per e-mail. Lexa maakt geen gebruik van sms.Ik wil u dan ook aanraden om verder niet in te gaan op de smsjes die u zou ontvangen namens Lexa. Verder wil ik u vragen om meer informatie over de smsjes die u ontvangt naar Lexa te sturen, zodat wij hier onderzoek naar kunnen doen.Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt al uw vragen en de gegevens sturen in een bericht naar ons Customer Care Team. Hiervoor klikt u op de "Help" link onderaan de Lexa website. Vervolgens ziet u rechts in het scherm de link "Stuur een e-mail". Als u hier op klikt opent zich het contactformulier waar u al uw vragen en gegevens in kwijt kunt. U klikt dan op "Bevestigen" vult eventueel het e-mailadres nog in en klikt vervolgens op "Ja" om het bericht te versturen. U zult een ontvangstbevestiging hiervan ontvangen en binnen 48 uur een antwoord.Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team