Klacht Lexa: abonnement voor de 2e keer gesloten maar wel betalingen aannemen

A DE BOK

Ik heb mij aangemeld bij Lexa. Mijn dochter reageert op evt. berichten die ik veel krijg. Nu heeft zij afwijzend op een nette maniet gereageerd op een abonnee die direkt een klacht ingediend heeft en nu is mijn abonnement voor de 2e keer gesloten. Ik heb eveneens een klacht ingediend over deze persoon en daar kan ik nu niet meer op kijken of dat hij ook zijn profiel gesloten is. Je kunt niet tel. kontakt opnemen met Lexa, als je een mail wilt sturen wordt hij met je eigen vraag terug gestuurd, dus zonder oplossing maar ik heb wel betaald tot het eind van 2012. Dit is nu al de 2e keer dat dit gebeurd dus ik vermoed, ondanks de mooie reclames van de media en alles, dat dit een onbetrouwbaar bedrijf is en iedere single valt in deze valkuil. Op zijn minst moeten zij reageren of het betaalde tegoed bedrag retourneren. LEXA IS ONBETROUWBAAR!!!!

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste A. de Bok,ik begrijp uit uw bericht dat iemand een klacht heeft ingediend over u, en dat uw profiel nu voor een 2e keer is gesloten, en u hier toch nog graag gebruik van wilt maken.Ik vind het zeer spijtig om te horen dat u geen gebruik meer kunt maken van uw profiel. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar ik heb onvoldoende gegevens van u ontvangen om een profiel van u te kunnen achterhalen en het een en ander voor u uit te kunnen zoeken.Om uw probleem toch zo snel mogelijk op te kunnen lossen, wil ik u vragen om contact op te nemen met ons Customer Care Team. Dit kan alleen schriftelijk via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Christine van het Lexa Team
    A DE BOK
    REACTIE IS AL WEG EN DE 48 UUR DAT JULLIE ZOUDEN REAGEREN BINNEN DEZE TERMIJN IS REEDS VERSTREKEN
    A DE BOK
    We zijn nu bijna 1 week verder en nog geen reactie van jullie dus weer jullie woord niet gehouden!!!! Loze beloften van jiullie bedrijf en standaard antwoorden!!!!
    Lexa
    Beste A. Bok,Als het goed is hebben wij uw verzoek inmiddels via de mail met u afgehandeld en hebben wij het profiel weer voor u heropend.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen via de "Help" link onderaan de Lexa website.Met vriendelijke groet,Christinevan het Lexa Team

Ook een klacht indienen over Lexa?