Klacht Lexa: Advertenties op lexa.nl

Lieuwestra

Interessant hoe een website als lexa.nl zich kan profileren als de nummer 1 dating site van Nederland wanneer het overduidelijk zo'n slechte site is. Ik begrijp best wel dat het veel geld in het laatje brengt door:
A) niet de mogelijkheid te geven te matches te sorteren op 'laatst online',
B) pas na een betaalde inschrijving duidelijk gaan vertellen dat je met zo'n inschrijving NOG STEEDS GEEN BERICHTJES KUNT VERSTUREN naar het gros van je matches.
Het zijn vuile streken, maar begrijpelijk.
Wat ik niet snap;
C) ik heb een hartstikke duur betaald abonnement, en dan nog staat lexa.nl vol met banners en advertenties, in dit geval voor een zorgverzekering en iets met keukens.
IK HEB BETAALD, ROT EEN END OP MET JE ADVERTENTIES. Als ik een dating website vol met advertenties wil ga ik wel naar een gratis concurrent, zoals knuz of zelfs okCupid, die niet alleen gratis zijn, maar ook nog eens de functies bieden die je mag verwachten van een dating website.

Als ik heb betaald voor een dienst verwacht ik geen advertenties te zien, dus geef me op zijn minst de optie om deze advertenties uit te zetten.

Wij vinden dat Lexa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Lexa
    Beste Lieuwe,Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft uw matches niet te kunnen sorteren op "laatst online", u ondanks een betaald Full Membership niet iedereen een bericht kan sturen en ook ontevreden bent over de advertenties die worden getoond op de Lexa website.Ik vind het vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met Lexa en geef u dan ook graag meer uitleg.U kunt zien welke members op dit moment online zijn door op de tab "Online" te klikken bovenaan de pagina. Verder kunt u bij uw geavanceerde zoekopdracht bij het kopje "Filters" ook aangeven of uw matches op dat moment online dienen te zijn of wanneer zij voor het laatst online dienen te zijn geweest.U beschikt momenteel over een 6 maanden Full Membership en kunt hiermee onbeperkt berichtjes sturen naar andere members. Wanneer een andere member de contactfilter aan heeft staan, kan het zijn dat u niet meteen een bericht kunt sturen, maar eerst een contactverzoek dient te verzenden. Als dit verzoek geaccepteerd is kunt u een bericht sturen. Ook aan members die u op hun blacklist hebben gezet, kunt u geen berichten sturen. De advertenties die u ziet op de Lexa website kunt u zelf uitzetten. U gaat hiervoor via uw profielnaam rechtsboven in het scherm naar "Mijn instellingen & Membership". Bij het gedeelte "Speciale aanbiedingen" kunt u de reclame uitingen van derden uit vinken. Verder dient u uw cookies te verwijderen.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via de "Help" link op de Lexa website. Vervolgens klikt u op de link "Stuur een e-mail".Met vriendelijke groet,Marieke van het Lexa Team
    Lieuwestra
    Het uitzetten van de advertenties werkt niet. Wel tijdelijk, maar na opnieuw inloggen zijn de advertenties terug. Ook cookies verwijderen helpt niet.
    Het punt over de berichtjes versturen blijft: mij is nooit DUIDELIJK verteld dat je alleen naar betalende leden berichtjes kunt sturen, tenzij je een NOG DUURDER abonnement neemt.
    Tevens ben ik er niet van gediend dat de looptijd van mijn abonnement publiek gedeeld wordt in uw reactie.

Ook een klacht indienen over Lexa?